שוטרי מחוז מרכז הצליחו לעצור שודד סדרתי של טלפונים ניידים מקטינים באזור השרון

מעצרו של הנאשם - תושב לוד כבן 25 הוארך בהתאם לצרכי החקירה כשיחידת התביעות במחוז מרכז הגישה נגדו כתב אישום בגין 12 מקרים

שוטרי מחוז מרכז הצליחו לעצור שודד סדרתי של טלפונים ניידים מקטינים באזור השרון ובתום חקירה הגישה נגדו התביעה המשטרתית כתב אישום

חוקרי תחנת כפר סבא פתחו בחקירה עם קבלת דיווח בדבר גניבת מכשירי סלולאר ממס' תלמידי בית ספר בעיר ששיחקו במגרש כדורסל סמוך לבית ספר בעיר.
בהמשך התקבלו תלונות נוספות בתחנות כפר סבא ופ"ת בדבר אירועים נוספים בעלי מאפיינים דומים הכוללים הגעה של הנאשם על גבי אופניים חשמליים למקומות בהם מתרכזים קטינים בגילאי 9-13 כגון גינות ציבוריות ומגרשי ספורט הסמוכים לבתי ספר – גניבת מכשירי הסלולאר שרוכזו בתיק השייך לאחד הילדים והימלטות מהירה באמצעות אופניים חשמליים.
בנוסף, גנב הנאשם 2 אופניים חשמליים יוקרתיים בשווי אלפי שקלים מנערים.
עם התקדמות החקירה שנוהלה כאמור בתחנת כםר סבא ביצעו שוטרי התחנה פעילות יזומה לאיתור הנאשם במהלכה התקבל דיווח בדבר חטיפת סלולאר מקטין ועצרו אותו כעבור מרדף קצר כשברשותו מכשיר הסלולאר שנגנב ואופניים חשמליים – אף הן גנובות.

מעצרו של הנאשם – תושב לוד כבן 25 הוארך בהתאם לצרכי החקירה והיום כאמור הגישה נגדו יחידת התביעות במחוז מרכז כתב אישום בגין 12 מקרים של גניבות מכשירי סלולאר ואופניים מקטינים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות