בשורה לחובבי הספורט בנתניה: עיריית נתניה מקימה שני מגרשי כדורגל באגם 3

החלו העבודות בנתניה להקמתם של שני מגרשי כדורגל באגם 3. מגרש שלישי ייבנה בדרום "מתחם הבננה" וצפוי להחליף את מגרש טוברוק

מגרש שלישי ייבנה בדרום "מתחם הבננה" וצפוי להחליף את מגרש טוברוק

עיריית נתניה בראשות מרים פיירברג איכר החלה בעבודות להקמתם של שני מגרשי כדורגל באגם 3.

מדובר בפרויקט שמבוצע על ידי אגף מבני ציבור במנהל ההנדסה, שעלותו הכוללת תסתכם בכ- 22 מיליון שקלים, מתוכם 7 מליון שקלים במימון משרד הספורט. העבודות צפויות להסתיים תוך כשנה.

הפרויקט כולל שני מגרשי כדורגל סינטטים תקניים, כולל כל המתקנים הנלווים לרבות מלתחות, חדר בקר וחדרי שופטים .

חשוב לציין שבתכנון נמצא – מגרש תקני וחדיש שלישי שייבנה בדרום "מתחם הבננה" וצפוי להחליף את מגרש טוברוק, כאשר במקומו של המגרש בטוברוק – יוקם מתחם מעורב שימושים שיכלול מסחר, מבני ציבור מגוונים, דיור לגיל השלישי, גינה גדולה ומגדל מגורים.

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג-איכר: "אנחנו משקיעים משאבים רבים בפיתוח הספורט בנתניה. אנו עדים לתנופת פיתוח והקמה של מתקני ספורט רבים בעיר ביניהם אולמות ספורט, קירוי מגרשים פתוחים, הקמת אולם הארנה לכדורסל ולמופעים, וכעת שני מגרשי כדורגל. אני מאמינה שמתוך מגרשים אלו ייצא דור השחקנים הטוב בישראל״.

 

הדמיה של המגרשים באגם 3: אדריכלית עידית מן ואינג' אבי מרום

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות