אלפים הגיעו לאירועי שבוע החלל שהתקיימו בפלנתניה וזכו לחוויה יוצאת דופן, מגוון פעילויות, הצגות, מיצגים בטכנולוגיה מתקדמת, מופע פלנטריום, מסע בעקבות לוויין עם משקפי מציאות מדומה ועוד

מרכז הפלנתניה נבחר ע"י משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה להוביל את ירידי החלל של ישראל בשבוע החלל הישראלי שהיה השבוע.

במסגרת אירועי החלל הגיע קהל רב מכל רחבי הארץ, תלמידי בתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים, כמו גם משפחות וילדים אשר פונו מבתיהם וגרים בחודשים אלו בנתניה. כמו כן, כיבד בנוכחותו שר החדשנות המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס וצוותו.

במסגרת הפעילויות הקהל יוצא למסע בזמן בעקבות העבר ההווה והעתיד של תחום החלל בישראל, הם הופכים להיות חלק מסיפורו של החלל הישראלי בעצמם בעמדות סלפי מיוחדות, פוסעים על פני מאדים לצד הרוברים שחוקרים אותו, טסים יחד עם הלוויינים הישראלים במסלול סביב כדור הארץ, מרחפים בתחנת החלל, ואפילו נוחתים על הירח יחד עם דגם בגודל אמיתי של החללית הישראלית שוברת השיאים – בראשית.

כמו כן, ברחבי הפלנתניה ישנן עמדות מגוונות, אוכל חללי, הפעלות ופעילויות, הצגה, וחוויות באמצעות טכנולוגיות מתקדמות כגון מופע פלנטריום משוכלל, באמצעות משקפי מציאות מדומה, משחקי מחשב של חלל מכל הסוגים ועבור כל הגילאים שיוכלו לגרום לכם להרגיש שאתם ממש בדרך אל הכוכבים.

מנהלת הפלנתניה, שלי הרפז-גרינברג מסרה: "אני שמחה שעל אף מזג האוויר הסוער הגיעו אלפי מבקרים ונהנו מחוויה יוצאת דופן. הצלחנו לארגן פעילות חללית מיוחדת ומרתקת המספרת את סיפורם של הטכנולוגיות הישראליות המתקדמות בפיתוחן, והופכת כל מבקר לחלק מהסיפור המופלא של העתיד הצפוי לישראל בחלל".

שבוע החלל בפלנתניה. צילום פרטי
שבוע החלל בפלנתניה. צילום פרטי
שר החדשנות המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס בפלנתניה. צילום פרטי
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות