בעקבות דרישת ראש העיר פיירברג איכר: מוניות השירות עתידים לחזור ולפעול בנתניה

מנכ"ל משרד התחבורה, משה בן זקן, עדכן היום ראש עיריית נתניה פיירברג איכר כי המשרד פועל על מנת לחדש את הפעלת מוניות השירות בעיר ועןמדים להוציא מכרז בעניין, באופן מיידי

 

בעקבות פניותיה של ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר למשרד התחבורה בנוגע להפעלת מוניות שירות בעיר, לאחר הפסקת פעילותה של חברת שי לי שטענה שהפעלת השירת מסבה לה הפסדים כבדים, מנכ"ל משרד התחבורה משה בן זקן עדכן היום (ד') את פיירברג איכר כי המשרד פועל על מנת לחדש את השירות באופן מיידי.

"בעקבות פניותייך הרבות אנו שוקדים על הכנת מכרז להפעלת מוניות השירות בעיר הצפוי להתפרסם ברבעון השני של השנה ובחירת הזוכה צפויה לקראת סוף הרבעון השלישי של השנה", כתב בן זקן.

הפעלה מחודשת של מוניות השירות תסייע לתושבים רבים בעיר, ביניהם סטודנטים, עובדים ואוכלוסיות מוחלשות אשר משתמשים בשירותי המוניות בשעות בהן אין שירות של תחבורה ציבורית או במטרה להגיע ליעדים אליהם לא מגיעים האוטובוסים.

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר: "לאחר מאבק ממושך שהובלתי מול משרד התחבורה, מוניות השירות יחזרו לעיר. פרויקט חשוב זה מצטרף להשקעה ענק של 2 מיליארד שקלים בפתרונות תחבורה מתקדמים, מחלפים וכבישים שיקלו את עומסי התנועה. לנתניה תהיה תחנה רכבת שלישית, רכבת קלה וגם חיבור למטרו. נתניה תהיה העיר הראשונה שתצא מהפקקים. אני מודה לשרת התחבורה מירי רגב ומנכ"ל המשרד משה בן זקן על שיתוף הפעולה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות