תושב כפר יונה השליך מרכב נוסע את בת זוגו, ניסה לדרוס אותה. כשניסתה להיפרד ממנו, השחית את רכבה והתקשר אליה תוך איומים עם 10 אלף שיחות בחודש!

חוקרי מחוז מרכז סיימו חקירת חשוד, תושב כפר יונה בן 26, בהטרדה תוך שהוא מחייג אליה אלפי פעמים בחודש, איומים וגרימת נזק לבת זוגו, תושבת העיר אף היא. וזה לא הכל

 

חוקרי תחנת שדות פתחו בחקירה לפני כשבוע עם קבלת תלונה מתושבת כפר יונה שהתלוננה כי בן הזוג שלה מאיים , מטריד וגרם נזק כבד לרכבה על רקע רצונה להיפרד ממנו.

מכתב האישום עלה כי הנאשם – תושב כפר יונה כבן 26 נסע עם הקורבן ברכבו ולאחר שהעירה לו על אופן נהיגתו השליך אותה מרכבו, סגר את הדלתות ונסע לעברה עד שנמלטה ברגע האחרון.
כשביקשה להיפרד הגיע הנאשם לרכבה *שם חרט על דלת הרכב "זונה". בנוסף הגיע הנאשם פעמיים אל מקום עבודתה בניסיון לשכנעה שתחזור בה, משעמדה בסירובה ניגש הנאשם אל רכבה ופינצ'ר את צמיגי רכבה.
הנאשם המשיך עפ כתב האישום להטריד ולאיים על הקורבן ובחודש אחד ביצע הנאשם 10,000 שיחות לקורבן לאחר שלא נענה, הגיע הנאשם לביתה ופינצ'ר את גלגל רכבה.

כאמור, הנאשם המשיך לשלוח הודעות מאיימות לקורבן וגרם לרכבה נזק כולל המוערך בכ 10,000 שקל. מעצרו של הנאשם הוארך בהתאם לצרכי החקירה שנוהלה בתחנת שדות ואתמול הגישה נגדו שלוחת התביעות במחוז מרכז כתב אישום בגין המיוחס לו.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות