משפט

מורה מהאזור מבקשת להרחיק את בעלה מהבית, בגלל שהתקין ארבעה מסכי טלוויזיה ענקיים למונדיאל. "המונדיאל הפך אותו אלים"

האישה באמצעות עורכת הדין שרין סולן טוענת, כי בתחילה חשבה כי בעלה שב מבית המרקחת במצב רוח מרומם וכי זרק בדיחה ולא יותר מזה. יומיים לאחר מכן בשעות הצהריים בעודה בבית הספר, "פלשו לביתי טכנאים קדחו והציבו ארבעה מכשירי טלוויזיה שניים בסלון ושניים בחדר השינה. הייתי בהלם!!!", נאמר בתצהיר שצורף לבקשה.

עוד נטען כי האישה הבהירה לבעלה שהוא לא יוכל להפוך את דירתם ל"מועדון גברים" שבאים לפצח גרעינים, לשתות בירות ולראות מונדיאל. לדבריה בעלה הגיב לדרישה שלה באמירה מזלזלת "בחודש של המשחקים את יכולה לעזוב לבית הוריך המתגוררים בסמוך".

בשלב הזה טוענת האישה: "התפתח בינינו ויכוח ובעלי איים עלי כי ישבור לי את הטלוויזיה על הראש אם היא תמנע ממנו לחוות את חווית המונדיאל". האישה בהנחיית עו"ד סולן, נתנה  לבעלה ארכה של שלושה ימים בטרם תפנה לבית משפט השלום באזור מגוריהם.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות