משפט

תושבת חיפה, דמות ידועה מאוד בעיר, תבעה את "שופרסל" רמת הנשיא ב-75 אלף שקל בטענה כי הושפלה בקופה. בסוף היא שילמה עצמה ביוקר

באותו זמן עמדו ליד הקופה פקחיות מטעם "שופרסל" שפקחו על הקופה העצמאית.

מאותו הרגע החלה הסאגה לדברי אותה חיפאית ידועה. לדבריה היא עמדה והעבירה את המוצרים בקופה ואז כשעמדה להעביר לתשלום את כרטיס האשראי שלה, הגיעה אחת הפקחיות ודחפה "בגסות", כך לדבריה, את ידה והחלה להעביר שוב את המוצרים.

כשהתובעת שאלה לפשר הדבר, ענתה לה הפקחית שהיא מעבירה שוב את המוצרים כדי לוודא שהעבירה הכל.

התובעת טוענת, שמאותו רגע כולם הסתכלו עליה כאילו היא "הגנבת", ומאחר והיא דמות ידועה ומזוהה בעיר ומאחר והיא קשורה גם לעולם האכיפה, נגרמה לה מבוכה גדולה כשכולם התכלו עליה כאילו היא גנבה מוצרים.

לדבריה משסיימה הפקחית להעביר את המוצרים הסתובבה והלכה משם. ואילו היא, התובעת החלה לפרוץ בבכי והתקשרה למשפחתה. לא עזר להרגיע אותה כשמנהל הסניף הסביר לי כי מדובר בנוהל.

היא לא התעצלה וכתבה מכתב תלונה לרשת. שם, יצרו איתה קשר והציעו לה בקבוק יין מתנה לשבת. אלא היא טוענת שכשאמרה כי אינה שותה, הציעו לה עציץ ובכך עוד יותר פגעו בה.

לדבריה, בעקבות המקרה היא נכנסה לטראונה ונמנעה מלערוך קניות בסופרים. היא תבעה, לא פחות ולא יותר, 75 אלף שקל פיצוי מ"שופרסל" כפיצוי על עוגמת נפש ולשון הרע.

"שופרסל" להגנתם טענו כי כל לקוח שניגש לקופה העצמאית חותם על הסכמה שהוא יכול לעבור בדיקה על ידי פקח. וכי מה שעברה התובעת זה בגדר נורמה ושגרה. כהוכחה לכך שמעולם לא נטען שהיא חשודה בגניבה, הפקחית שסיימה להעביר את המוצרים הסתובבה והלכה משם מבלי להעיר ללקוחה. עוד נטען כי פניה של התובעת לא הולבנו ברבים אלא התנהגותה ופרשנותה הסובייקטיבית הם אשר גרמו להתנהלותה ולעזיבתה את המקום, למרות שהובהר לה שמדובר בנוהל שגרתי מדגמי לבאי הקופות העצמאיות.

השופט אבישי רובס דחה את טענות אותה דמות חיפאית ידועה ואימץ לגמרי את הסבר הרשת. הוא קיבל את העובדה שכל תחושת ההשפלה היא פרי מחשבתה בלבד של האישה. וחייב אותה לשלם לשופרסל 6600 שקל הוצאות משפט.

הטור בקופה עלה לגברת הידועה ביוקר, מסתבר.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות