מצדיעים למחנכים: ערב הוקרה למערכת החינוך של כפר יונה

כמו כן, בעירייה מציינים: "השקענו במהלך השנה האחרונה כ- 800 שעות בפיתוח המקצועי של צוותי החינוך, של צוותי הניהול ובפיתוח מנהיגות יישובית. למעלה מ- 100 סטודנטים מהמכללה האקדמית בית-ברל השתלבו במערך החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי ביישוב, לחיזוק ולתגבור מקצועות הליבה.

"העיר כפר יונה נמצאת בתהליכי צמיחה והתפתחות חסרות תקדים וכחלק מהערכות העירייה לקליטת אוכלוסיות חדשות החלה עיריית כפר יונה בבניית מוסדות חינוך שיתנו את המענה הנדרש. בניית בית ספר וגנים בשכונת שרונה. המשך בניית בית ספר וגנים בשכונת יפה נוף ועוד".

נציגת משרד החינוך ציינה לשבח בנאומה, את התקדמותה של מערכת החינוך בכפר יונה, על הובלת תהליכים, חדשנות ויוזמות יצירתיות לשיפור ההישגים הלימודיים במסגרת "עיר אקדמיה" וכן על שיפור המשמעותי באחוז הזכאים לבגרות העומד כיום על 84% – שיפור משמעותי מאוד ביחס לשנים קודמות.

"לפני הכול מערכת החינוך היא, מערכת של אנשים העוסקים במלאכה יומיומית עקבית ומורכבת". צילום: עיריית כפר יונה

את ערב ההוקרה הנחתה מנהלת בתי הספר בעיר, דפנה אבן-ליכוב, והוא התקיים בסימן "מעל ומעבר". במהלך הערב הוענקו תעודות הצטיינות והוקרה לאנשיי החינוך בעיר, על פועלם ותרומתם מעל ומעבר, לקידום מערכת החינוך בכפר יונה כל אחד בתחומו. כבוד ויישר כח למצטיינים: נורית קמחי-מימון, איריס כהן, מרגלית בן עמי, דינה חג'ג', דנה יששכר, שירי אפגין, עירית ספיר, עירית קציר, משה שורקי, אורלי יעקב, רוחלה פרלמוטר, איריס שלום, צוות גן הדרים וצוות גן חצב.

מנהלת אגף החינוך, אסנת חכמון: "בערב זה אנו רוצים להוקיר תודה והערכה לכל עובדי מערכת החינוך בעיר כפר יונה. לפני הכול מערכת החינוך היא, מערכת של אנשים העוסקים במלאכה יומיומית עקבית ומורכבת שבליבה טיפוח, עידוד, הצמחה ועידוד היצירתיות של ילדינו.  אתם עובדים יקרים, מהווים את ההון האנושי, המסור, המקצועי, ועם ה"נשמה היתירה", שמשכילים להוביל את מערכת החינוך שלנו. תודה לכם מעומק הלב!".

 

צילומים: עיריית כפר יונה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות