הורים בהוד השרון: מה קורה עם הצהרונים ביולי???

בפוסט נוסף שהעלתה אימא מהוד השרון נכתב כך:

קורן: צהרוני הוד! בתחילת השנה החתימו אותנו על חוזה די דרקוני שנקודת האור היחידה בו הייתה שיולי כלול במחיר. מאז קרה חוק הצהרונים, מחירים השתנו (אישית אני חתמתי על החוזה לאחר תחילת השנה ואחרי החלת חוק הצהרונים), עכשיו פתאום יולי לא כלול במחיר, לא רק שהוא לא כלול, אם יולי בשנה שעברה עלה לנו 1180 ש"ח (מחיר גבוה לכל הדעות), עכשיו תדמיינו כמה הוא עולה. כי לעיריית הוד השרון וחברת מוסדות היה נוח להיצמד ללשון החוק ולא לנסות אפילו לבוא לקראת כל אותם הורים שידעו שהם חתומים על חוזה שכולל את חודש יולי. דקה לפני הבחירות, ההכי נכון שנטען כאן שעשה המון למען הורים וילדים בעיר הזאת, בשורה התחתונה במבחן המציאות בעיני מדובר בכישלון.

בין התגובות ניתן היה למצוא גם תגובות חריפות:

עידית: בזיון שאין דברים כאלו וכבר דיברנו על זה, לא מבינה איך ההורים לא עושים מהומה בנושא. חתמנו על 1,180 ש"ח בעת הרישום, בשלב מסוים לדבריהם של מוסדות (משיחתי עמם) נכנס חוק בנט אשר הפחית בקטנה את העלות וכל זאת ל-10 חודשים בלבד ואז למה לא לדפוק אותנו יותר ולצאת בהצהרה, שחודש יולי שכולנו יודעים כמה קשה החופש הגדול ואני כחד הורית בכלל לא יודעת איך להתמודד עם הקו מחשבה מה יהיה, הם ממ "לא יודעים" מה יהיה ועל פניו ממה שנאמר בעקיפין זה, שפשוט ייקחו את כל הפער שהופחת במהלך השנה וילבישו על יולי. תקשיבו אם זה לא יהיה 1,180 יש פה עברה לשמה ואני לא אתן לזה יד, אני יעלה את זה לכל ערוץ תקשורתי ברוך השם מכירה לא מעט. הכי נורא זה שאני לא מצליחה להבין איך הורים נחים על זרי הדפנה ומחכים לנו ההורים שהולכים ברגלים והופכים שולחנות כדי שהילד/ה שלהם יקבל קייטנה במחיר שפוי. זה מטריף אותי האנשים הבינוניים האלו שכנראה הכסף גדל להם על העצים ולא מפריע להם באם ישלמו כמו קייטנה פרטית, בושה וחרפה אמרתי???? אני רוצה לראות פה אנשים באים ועושים משהו ולא יקרה פה דפוס התנהגות שיעשה דבר נורא לכולם וידפוק את כולנו סליחה על הביטוי.

ואילו חבר המועצה נוה גור אף שלח מכתב בנושא לראש העיר, חי אדיב וכיתב בו חצי מדינה, כולל הנפשות הפועלות האחראיות בתחום בהוד השרון: ואלה עיקרי הדברים כפי שכתב בפוסט שלו:

סוגיית הקייטנות בקיץ בצהרוני העיר – והכעסים המוצדקים של ההורים. נדמה, כי החברה והעירייה פועלות כמו בשוק – המדינה, מובילה ומנחה להקלה בנטל על ההורים (935 ₪ לחודש), ואילו החברה והעירייה מתחכמות, ומעבירות את הכסף מצד אחד לצד שני – רק כדי להעשיר את הקופה. הן לא בחרו לנהוג בשקיפות. ותפיסת השירות לתושב לא יכולה להזכיר "בסטה בשוק", אלא חייבת להיות כמו בחברה מסחרית וברמה גבוהה. נזכיר – מדובר בילדי הוד השרון. בילדים שלנו. במכתבי היום (https://goo.gl/hDpr4Y) הסברתי את הדברים בפשטות: זו שעה להודיע על הפחתת התשלום לחודש יולי לסך של 1180 ₪, כפי שהיה בהסכם במקור (ולא 1,850 ₪ כפי שדורשים כעת). זו שעה להתנצל בפני ההורים על היעדר השקיפות ועל כך שלא קיבלו הודעה מראש על השינויים הנדרשים. התנצלות. והודעה על הפחתה. בלי מספרים, בלי סיפורים מסביב. היום.

 

את תגובת עיריית הוד השרון לא ניתן היה להשיג, לא במייל ולא טלפונית. 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות