ראשון לציון

הפנינג שבועות בראשון לציון בסימן מחזור פסולת אלקטרונית

בנוסף, תושבי העיר מוזמנים ליהנות מסיורים חווייתיים במרחב החי ובמתחם האגרו-אקולוגיה שיועברו על ידי תלמידי כפר הנוער, הפעלות לוחמי אש בחסות הרשות הארצית לכבאות והצלה ומפינת ליטוף לחיות משק. "ראשון לציון היא עיר שמעודדת מחזור ומעודדת פעילות קהילתית וחינוכית" אמר ראש העירייה, רז קינסטליך "אז ראינו לנכון לחבר את הערכים האלו יחד בחג השבועות. אני מזמין את תושבי העיר להגיע וליהנות מאווירה חגיגית". ההפנינג הינו תולדה אחת מיני רבות של שיתוף פעולה פורה עם כפר הנוער ויצו ואגף קיימות וסביבה בעיריית ראשון לציון.

להפנינג שותפים גם אגף התברואה, חברת המים מניב שיחלקו בקבוק מים רב פעמי לשמירה על איכות הסביבה לכל משתתף שיביא עמו פסולת אלקטרונית מהבית, תאגיד המחזור "מאי" ועמותת איחוד הצלה תאבטח רפואית את האירוע בהתנדבות מלאה.

חבת המועצה ומחזיקת תיק איכות הסביבה, קרן דנה, הוסיפה: "מעבר לפעילות החגיגית שמציעה העירייה לחג השבועות, מטרת הפעילות לשלב ערכי קהילה, חינוך וסביבה, תוך העצמת ילדי העיר בפעילות יצירתית משפחתית, סביבתית וחינוכית לאיסוף פסולת אלקטרונית עוד מהבית. שיתוף הפעולה של כולנו לסילוק הפסולת האלקטרונית המזהמת מזרמי הפסולת הרגילים, הכרחי להצלחתנו לגור בסביבה בריאה ואיכותית".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות