ראשון לציון

על רקע מקרי ההתעללות בילדים התכנסה בעיריית ראשון לציון הוועדה לקידום בטיחות ילדים

על פי נתוני "בטרם" חופשת הקיץ מזמנת סכנות רבות לילדים. מזג האוויר החם, השינוי בשגרה המשפחתית ושעות הפנאי הרבות חושפים את הילדים לסיכונים שונים. הועדה עסקה בין היתר בסכנות השונות כמו טביעות ילדים בבריכות השחייה הפרטיות , שכחת ילדים ברכב, מקרי פציעה חבלה וכוויות, הרעלה מחומרי ניקוי ,נפילה מגובה ועוד.

"אני רואה חובה לקדם את הנושאים החשובים לכולנו, בטיחות ילדים" אמרה אפרת אברמוביץ', המשנה לראש העירייה ויו"ר הועדה "עיריית ראשון לציון בחרה לתת לנושא הזה מקום בסדר ביום העירוני ואנו היום בהנהגת העיר החדשה מרחיבים את הפעילויות הרבות הנעשות להכשרת אנשי מקצוע לחינוך הילדים ולהעלאת מודעות ההורים. ראשון לציון מתכוונת לנקוט בפעילויות נקודתיות רבות ולתת להן מטרייה עירונית במשמעות של עיר מקדמת בטיחות.

בימים אלו מנהלות שירות לתושב ברחבי העיר החלו בהרצאות חינמיות לתושבים בנושא עזרה ראשונה. כמו כן מתקיימות הצגות חינמיות כדי להטמיע את נושא הבטיחות אצל הילדים.

צילום: עיריית ראשון לציון

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות