ראשון לציון

תלמידי ראשון לציון אלופי העולם ברובוטיקה

באליפות עולם נוספת, קבוצתית, זכו התלמידים אורי לוי, טל שגב וליאור בן אליעזר מקבוצת GND, כאשר ישראל חברה לטאיוואן ואוסטרליה והתמודדה בקטגוריית כדורגל סופר-טים. כל מדינה שלחה את הרובוט החלוץ שלה. במשחק הגמר ניצחו את הקבוצה שכללה את המדינות אוסטריה, צרפת ויפן.

הישג שלישי הוא של קבוצת Cowgirls של התלמידות מיכל לזר, נועם צבי ויובל ברנשטיין. הקבוצה זכתה בתעודה על הופעת הבמה הטובה בקטגוריית מתקדמים.

כל הקבוצות, ממרכז למחוננים רון ורדי, טסו במימון עיריית ראשון לציון ובסיוע חברת איילון, ידידיה ודרורה ורדי ורחל מסר. הקבוצות לוו על ידי המורה מיטל דומב ובהובלת מנהלת היחידה למצטיינים ומחוננים, ברכה צויליך.

מ"מ וסגנית ראש העירייה, ליאל אבן זהר, המחזיקה בתיק החינוך, הוסיפה: "ברכות לנבחרות הנהדרות של ראשון לציון, למיטל דומב וברכה צויליך שבלעדיהן זה לא היה קורה, ולכל צוות מכון רון ורדי ומרכז המצוינות של העיר. זו גאווה גדולה למדינה ולראשון לציון בפרט, שנבחרות שלנו מצליחות כך".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות