בת ים

מסכמים שבוע ראשון של הקיץ בבת ים

"הקיץ הגיע, ועמו שורת אירועים בכל רחבי העיר שילוו אותנו עד לתום החופש הגדול", ציין ראש העירייה צביקה ברוט. "תודה לצוותים המקצועיים של אגף התרבות בעירייה והחברה לתרבות פנאי וספורט אשר עמלו רבות במשך שבועות ארוכים כדי להכין רשימת אירועים מגוונת, עשירה, ובעיקר כזו שמתאימה לכולם.

במסגרת הרצון שלנו להבריא את הקופה הציבורית, השתדלנו השנה לנהוג באחריות –ובכך הצלחנו לגבש רשימת אירועים המותאמת לכל צרכי האוכלוסייה בעיר, עם דגש על הורים וילדים, ומנגד לחסוך כסף רב לתושבי העיר. אנחנו בעירייה נמשיך לעבוד קשה כדי לשפר ללא הפסקה את השירות שאתם מקבלים, ולהמשיך להעמיד את תושבי בת-ים בראש סדר העדיפויות שלנו".

מ"מ ראש העירייה ומחזיק תיקי החינוך והתרבות אלי יריב מסר: "הקיץ הגיע ועמו שלל פעילויות, הצגות ואירועים לכלל תושבי העיר. על אף מצבה הכלכלי של העירייה, הצלחנו בכוחות משותפים לייצר תוכנית עשירה, מגוונת ומעניינת עם דגש על פעילויות להורים וילדים.

הנהלת העירייה נמצאת בשאיפה מתמדת לספק לכם תושבי העיר, את השירות המיטבי והראוי. בתוך כך, העיר רואה במוסדות התרבות שבה ובתרבות בכלל כערך עליון שיש להשקיע בו את מירב המאמצים והמשאבים הכספיים. אני מאחל לכולכם הנאה מרובה בשלל אירועי הקיץ ומבקש מכם לשמור על כללי הבטיחות והזהירות. קיץ שמח בת ים".

בשבוע הקרוב מצפים לתושבים עוד מגוון אירועים שוהים ברחבי העיר לכל הגילאים. פרטים נוספים באתר עיריית בת ים ובחוברת שתופץ בימים הקרובים לכל הבתים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות