ראשון לציון

נהג משאית מראשון ניצל את ל"ג בעומר ושפך פסולת בניין באתר התארגנות עד שנתפס. המשאית הוחרמה והוא יועמד לדין פלילי

ראש העירייה, רז קינסטליך, שיבח את פעילות מפקחי הסיירת ואמר: "קבלנים ונהגים מנסים כל הזמן למצוא פרצה ומקומות מבודדים על מנת לזהם את הסביבה, התפיסות האלו מוכיחות שאנחנו לא מתכוונים לוותר עד שיבינו שלא משתלם להם לעבור על החוק".

ברחבי המדינה יש אתרי הטמנת פסולת מורשים, אליהם אמורים הקבלנים להשליך את הפסולת המצטברת במהלך עבודתם, אולם הניסיון לחסוך את עלויות ההובלה וההטמנה יצר תופעה שהפכה כבר למכת מדינה. באירוע אחר, נהג משאית נצפה במצלמות החברה לבטחון כאשר הוא שופך פסולת בסמוך למתחם האלף. ניידת הסיירת הירוקה הוזעקה למקום ועצרה את הנהג לפני שנמלט מהמקום. לנהג נרשם דוח בגובה של 3000 שקלים והוא נדרש לנקות המקום.

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק החברה לביטחון, מקסים בביצקי, הוסיף: "החברה לבטחון מתכוונת להציב מצלמות ואמצעים טכנולוגים אחרים באזורים המועדים לפורענות על מנת לאתר את פורעי החוק ולשייך את הפסולת אליהם". מנכ"ל החברה לבטחון, מוטי נחמני, סיכם: "אני קורא לתושבים להתקשר ולהתריע על כל פעילות חשודה ואנחנו נבדוק את העניין".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות