נדלןצרכנותראשון לציון
מבזקים

לאחר שהפכה לאחת מהרשתות המובילות בעולם הריהוט, DAX פותחת רשת מטבחים איטלקיים שיעוצבו לפי טעם וצרכי הלקוח

רשת הריהוט הביתי DAX, ממשיכה להוביל בתחום ריהוט הבית ועתה עם פתיחת סניף נוסף בראשון לציון, היא מציעה מבחר מגוון ונרחב של מטבחים איטלקיים עם 18 קולקציות לבחירה שגם יותאמו לטעם וצרכי הלקוח. איכות גבוהה שמשולבת בפרקטיות ואסתטיקה

לאחר שמיצבה עצמה כאחת מהרשתות המובילות בריהוט מתקדם ומודולרי עבור חדרי השינה, הסלון ופינות האוכל, רשת רהיטי DAX – אחת החברות המובילות בתחום הריהוט לבית בישראל פותחת את רשת הבת DAX Kitchens.

בסניף החדש והנוסף (השני במספר בעיר), שנפתח בראשון לציון תוכלו להגיע ולבחור מבין מגוון מטבחים, כולם תוצרת איטליה.

קבוע פגישה עם המעצב

רשת "רהיטי דקס" נמצאת בחזית החדשנות והיצירתיות, כך שיחד עם הלקוח יוצרים מטבחים מודולריים שישרתו את הלקוח ויתאימו לצרכיו בצורה הטובה ביותר ולאורך הזמן.

כל לקוח יוכל לקבוע פגישה עם מעצב פנים שתעמיד לרשותו דקס וכך לבחור ולעצב את המטבח שיהיה ייחודי לו ולביתו.

במהלך השנים, המטבחים האיטלקיים רכשו מוניטין כמטבחים האיכותיים ביותר ואלו שמעבר לאסטתיקה ומראה הנע בין מסורתי לחדשני, אלו מטבחים פרקטיים שמותאמים לשימוש איכותי ומותאם לחיי משפחה, שלרוב "הלב שלהם" נמצא במטבח הביתי.

קבוע פגישה עם המעצב

בדקס מאמינים באיכות ללא פשרות, דבר הבא לידי ביטוי בשימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר, בבקרה קפדנית לאורך כל שלבי הייצור.

בתהליך יצירת המטבחים של DAX שמים לב לפרטים הקטנים ודואגים לכך שהמטבח שיבחר ויעוצב עבורכם, ישלב את כל האלמנטים העיצוביים והפונקציונליים, כך שהמטבח יהפוך למרכז האירוח אצלכם בבית.

18 קולקציות שונות של מטבחים תוצרת איטליה מחכים לכם בסניף ואולם התצוגה החדש בראשון לציון – מקלאסי, מודרני, חדשני ויוקרתי.

מחכים לביקור שלכם ולהזמנת פגישה עם המעצב שלנו.

קבוע פגישה עם המעצב

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות