ראשון לציון

לקראת חופשת הקיץ כל הקייטנות העירוניות בראשון לציון יהיו פתוחות לילדים עם צרכים מיוחדים

למהלך זה שותפים מחזיקת תיק החינוך המיוחד, חברת המועצה ד"ר הדס הכהן, מנהלת לשכת שיקום נכויות, ליאת עברי ונציגים מחטיבת הצעירים בחברה העירונית, לשכת שיקום נכויות, מחלקת חינוך מיוחד ונציגות הורים לילדים עם צרכים מיוחדים.

יש לציין כי זהו הוא חלק מהמדיניות של העירייה להנגיש את המרחב הציבורי ואת השירותים עצמם עבור אנשים עם מוגבלויות, בין היתר הונגשו הטקסים העירוניים, אירועי תרבות וישיבות המועצה לחרשים וכבדי שמיעה, אתר העירייה עבר הנגשה עבור אנשים עם מוגבלות וכלל נותני השירותים בעירייה עברו סדנאות של "נגישות ישראל" להיכרות עם עולם המוגבלות והנגשת השירות. בעונת הקיץ מקיימת העירייה את פרויקט "אבטיח על גלגלים" במסגרתו המצילים בחוף הים, בסיוע בני נוער מתנדבים, מסייעים לאנשים עם מוגבלות להיכנס למים.

בנוסף, פועלת בעיר תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו"- לילדים עם ובלי צרכים מיוחדים בהפעלה משותפת של לשכת שיקום נכויות ברווחה ואגף הנוער והצעירים.

לפרטים נוספים- ניתן לפנות ישירות למוקד הרישום של החברה העירונית בטלפון: 03-9499966 ולציין את ההנגשות הנדרשות.

 

צילום: עידן גרוס ואבי קקון

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות