ראשון לציון

לילות שקטים גם בחופשת הקיץ

כפי שהיה בשנים קודמות, משטרת ראשון לציון תיקח חלק פעיל במניעת עבירות הפוגעות באיכות חייהם של התושבים ותהיה מעורבת יותר בקהילה. אגף סיור בחברה לביטחון ערך עבודת מטה בשיתוף נציגי שיל"ת, המוקד העירוני, ומשטרת ראשון לציון, למיפוי האתרים בעיר ה"מועדים לפורענות" על פי מאפיינים ורמת המטרד.  לאחר המיפוי, חולקה העיר לפי 26 תאי שטח נבחרים, כאשר בכל תא שטח יוצב מאבטח/ת כשהוא מצויד באפוד זוהר על מנת שיוכלו לזהותו בקלות  ובמכשיר קשר. המאבטחים יסיירו בתאי השטח מדי ערב  מהשעה 22:30 ועד השעה  3:00 לפנות בוקר ותפקידם להבטיח את השקט בגנים הציבוריים.

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק החברה לבטחון, מקסים בביצקי, אמר: "אנו מבינים שבני הנוער רוצים ליהנות מחופשת הקיץ אבל זה לא צריך לבוא על חשבון מנוחת תושבי העיר. ישר כוח לפקחי החברה לבטחון שעושים ויעשו לילות כימים כדי שהקיץ יהיה שקט ובטוח".

נזכיר כי במקביל לתוכנית לילה שקט, תמשיך גם השנה היוזמה של החברה לביטחון בשיתוף פרלמנט הנוער במסגרתה הוקצו 42 אתרים המרוחקים מבנייני מגורים בהם יוכלו הצעירים לשהות עד השעות המאוחרות.

צילום: EE911

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות