בת ים

תלמידים בבת ים עושים למען הקהילה

בטקסים השתתפו ראש העירייה, צביקה ברוט, מ"מ ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך אלי יריב, מנכ"ל החברה לתרבות פנאי וספורט בת ים אריה ללוש, מנהל אגף החינוך בעירייה אהרון קצב, סגנית מנהל אגף החינוך סיון רוזנבלום ומנהל המחלה לנוער יניב ויסמונסקי.

בנוסף השתתפו נציגי משרד החינוך: עדי אורן – מנהל חברה ונוער במשרד החינוך במחוז ת"א, ורד פינקלשטיין – ממונה חינוך חברתי במינהל ח"ן במחוז ת"א ורננה רוזן – מפקחת רשותית מטעם מנהל ח"ן במחוז תל אביב.

כל תלמיד מצטיין במעורבות חברתית קיבלת תעודת הוקרה ושי צנוע, מתנת החברה לתרבות ועיריית בת ים. ראש העירייה השתתף בטקס ההוקרה לתלמידי י"ב המסיימים לפחות 3 שנים של התנדבות למען הקהילה בבת ים ובירך אותם.

הנחו את הטקס, תלמידים המצטיינים במעורבות חברתית, והמהווים דוגמה אישית לחבריהם: הדר שמואלי, תלמידת אורט "מלטון", המתנדבת במד"א, מדריכת של"ח ויו"ר מועצת התלמידים בבית הספר אורט "מלטון", ויוסי אליהו, תלמיד ישיבת אדר"ת – תלמיד אשר מעבר להיות מתנדב כרב-גן, יזם שבעה פרויקטים למען הקהילה, וסחף אחריו להתנדבות תלמידים רבים.

רבקה שטנצלר, מנהלת תחום התנדבות והדרכה במחלקה לנוער ברכה את התלמידים ואת רכזי תוכנית "התפתחות אישית ומעורבות חברתית": "מעולם לא שמעתי מהם את המילים "לא" או "אי אפשר", תמיד נכונים לבצע כל משימה למען הקהילה ולמען העיר בת ים. אתם הפנים היפות של העיר בת ים".

צילום: החברה לתרבות פנאי וספורט

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות