ניוזים חמיםחדשותראשון לציון

ראשון לציון: שני אחים קטנים ננעלו בשגגה ברכב, וחולצו בשלום על ידי מתנדבי ידידים • ״חילוץ שממלא באושר גדול״

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוקת בת שנה ואחיה הפעוט כבן שנתיים, שננעלו בשגגה ברכב לעיני אמם, ברחוב חיל התותחנים בראשון לציון

אליעזר כץ, מוקדן ידידים שענה לשיחה, לקח פרטים והוציא קריאת חירום למתנדבים. מאיר בן עבו ואפרת קצב, מתנדבי המרחב, נענו לקריאה והגיעו למקום במהירות. בעבודת צוות ובמיומנות חילצו המתנדבים את האחים הקטנים בשלום, וללא גרימת נזק לרכב.

מאיר מספר: ״תמיד יש פעם ראשונה, ואני מאוד נרגש. יצא לי מספר פעמים לסייע בפתיחת רכב נעול כקריאה שגרתית, אבל הפעם מדובר באירוע חירום של חילוץ שני ילדים קטנים מרכב נעול. דבר שממלא באושר גדול. עם קבלת הודעת החירום בנייד שלי, התארגנתי ויצאתי במהירות לכתובת האירוע. התחלתי בפעולות החילוץ, אפרת הצטרפה אליי, ויחד הצלחנו תוך כחצי דקה לחלץ את הילדים מהרכב. האמא והסבתא הודו לנו על הסיוע המהיר והתושיה״.

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לאמץ כלל מפתח- קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד • במקרה של נעילת דלת רכב יש ליצור קשר עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות