ניוזים חמיםחדשותראשון לציון

המשטרה חשפה במסגרת חקירה סמויה שניהלה בראשל״צ, כנופיית רכוש המונה 3 נשים ושני גברים שגנבו עפי החשד בשיטתיות מוצרי פארם מרשתות בכל רחבי הארץ

שוטרי תחנת ראשון לציון, עצרו בתום חקירה סמויה בת מספר חודשים, 3 נשים ושני גברים תושבי חיפה והקריות, בחשד שביצעו עשרות גניבות בשיטתיות של מוצרי טואלטיקה, בישום וביגוד בהיקף של עשרות אלפי שקלים.

ראשיתה של הפרשה לפני מספר חודשים, עם קבלת צבר תלונות שהתקבלו מרשתות שונות באזור ראשל״צ, בדבר ביצוע גניבות של מוצרים שונים עפ"י החשד ע"י מספר חשודים בצוותא .

בתוך כך, חוקרי התחנה החלו באיסוף ממצאים, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגים שונים, עד לחשיפת זהות המעורבים ושיטת הפעולה – בה בצעו גניבות תוך הסחת דעתם של המוכרים, שימוש בשקיות מבודדות, ניתוק חשמל ושיטות נוספות.

כאמור, ככל שהתפתחה החקירה הסמויה, זיהו החוקרים מעורבות של החשודים בתיקי חקירה שונים בכל רחבי הארץ, ואספו ממצאים הרלוונטים לחקירה.

אתמול עם הפיכת החקירה לגלויה, עצרו שוטרי תחנת ראשל״צ בשת"פ עם שוטרי מחוז חוף , 5
חשודים-שלוש נשים ושני גברים תושבי חיפה והקריות החשודים במעשים
ובמהלך החיפוש בביתם תפסו עשרות מוצרים הקושרים אותם עפי החשד למעשים.

בתום חקירתם נכלאו החשודים והועברו לדיון בבימ״ש בראשל״צ בבקשת להאריך מעצרם, שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרם עד ליום 15.11.22.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות