ניוזים חמיםחדשותראשון לציון

ראשון לציון: פעוט כבן שלוש ננעל בשגגה ברכב, מתנדב ידידים חילץ אותו בשלום. ״אין נשגב מהרגע בו אני מביט באבא, כשעיניו קורנות מאושר ובנו בידיו״

 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוט כבן שלוש שננעל בשגגה ברכב לעיני אביו, ברחוב הרב טייב בראשון לציון.

אבישי אלג׳ם – סג״מ אגף הדרכה, ענה לשיחה, לקח פרטים והוציא קריאת חירום למתנדבי המרחב. לירן בלולו, מתנדב סניף ראשל״צ, נענה לקריאה, הגיע במהירות למקום ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ את הפעוט בזריזות ובשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

לירן מספר: ״הייתי בדרך חזרה מהעבודה כשלפתע התקבלה קריאת חירום על ילד נעול ברכב. לא התמהמהתי ומהרתי לכתובת האירוע. התחלתי בפעולות החילוץ, ותוך כדקה הצלחתי לפתוח את דלת הרכב ולחלץ את הילד. האבא עמד כל העת בסמוך, וכשהשבתי לו את בנו הוא שיבח והודה על התושיה. כמו בכל סוף חילוץ, אין נשגב מהרגע הזה בו אני מביט באבא, כשעיניו קורנות מאושר והקלה״.

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לאמץ כלל מפתח – קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד • במקרה של נעילת רכב יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות