ניוזים חמיםחדשותראשון לציון

ראשון לציון: פעוט ננעל ברכב לעיני אמו, מתנדב ידידים חילץ אותו בשלום • ״כל האנשים חייכו ונשמו לרווחה״

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוט שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו, ברחוב מזי"א בראשון לציון

אלימלך רייך, מוקדן ידידים שענה לשיחה, הוציא את קריאת החירום למתנדבי האזור. הלל כהן, אחראי מתנדבים סניף ראשון לציון, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ הלל את הפעוט בשלום ובזריזות, ללא גרימת נזק לרכב.

הלל מספר: "הייתי עסוק בהכנות לשיעור תורה, כשערן קסלר, אחראי צוות מערב ראשון, התקשר אליי ועדכן אותי כי התקבלה קריאת חירום על ילד נעול ברכב. מיהרתי לצאת אל כתובת האירוע, ותוך דקות בודדות הגעתי למקום. כשהגעתי ראיתי כי עובר אורח כבר התחיל בנסיונות לפתיחת הדלת, הצטרפתי אליו ותוך זמן מועט חילצנו את הילד. הורים ואנשים שהיו במקום נשמו לרווחה כאשר הילד חולץ. זכות גדולה להתחיל במעשי חסד את היום".

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לאמץ כלל מפתח – קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד • במקרה של נעילת דלת רכב יש ליצור קשר עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות