ניוזים חמיםחדשותראשון לציון

התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על אופנוע עם 2 רוכבים שנפצעו במהלך רכיבה בשדרות יצחק רבין פינת חיים בר-לב בראשון לציון

חובשי רפואת חירום מיחידת האופנועים של כפיר ורסנו ואלירן בקאלו סיפרו:

"כשהגענו למקום ראינו את רוכבי האופנוע שוכבים על אי התנועה במרחק של כ-20 מטר כשהם בהכרה וסובלים מחבלות קשות בגופם. הענקנו להם טיפול רפואי שכלל חבישות, קיבועים ומתן תרופות ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבם קשה."

ראשון לציון: שני נפגעים באורח קשה בתאונת דרכים

דוברות איחוד הצלה – מחוז מרכז: צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע רפואי ראשוני לשני נפגעים באורח קשה בזירת תאונת דרכים עם מעורבות אופנוע בשד' יצחק רבין בראשון לציון.

שובה בקר ובועז ארביב חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "הנפגעים שכבו על הכביש, נפגע שנפצע באורח קשה סבל מחבלת ראש קשה ונפגע נוסף אף הוא נפגע באורח קשה סבל מחבלות בטן וגפיים תחתונות. הענקנו להם סיוע רפואי ראשוני שכלל חבישות, קיבועים ועצירת דימומים ולאחר מכן הם פונו בניידות טיפול נמרץ לבית החולים להמשך טיפול."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות