ניוזים חמיםחדשותראשון לציון

 ימ"ר מרכז עצרה בתום חקירה מואצת, 5 קטינים תושבי ראשל"צ בחשד למעורבות ברצח הנער נתנאל אהרון ז"ל לפני כחודש

היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז מרכז פתחה בתאריך 5.1.23 בחקירת הרצח של נתנאל אהרון ז"ל, שנדקר סמוך למקום מגוריו ע"י מספר חשודים ונפטר למחרת במרכז הרפואי

החקירה הוטלה בתום הערכת מצב שקיים ממ"ז מרכז- ניצב אבי ביטון, על היחידה המרכזית של מחוז מרכז, כאשר יחד עם שוטרי תחנת ראשל"צ וחוקרי הזיהוי הפלילי, אספו ממצאים רבים בזירה וסביבותיה, במטרה לקדם את החקירה.

בתוך כך, פעולות חקירה שבצעו חוקרי היחידה בשילוב אמצעים טכנולוגיים רבים, הביאו לזיהוי מספר חשודים במעורבות ברצח ובהתאם לתוכנית החקירה הסמויה, אספה היחידה ראיות כנגד החשודים, תוך מעקב ובחינת מעורבותם באירועי אלימות נוספים קודמים.

כאמור, בהינתן האות, עברה החקירה הסמויה לשלב הגלוי, במסגרתה עצרו בלשי ימ"ר מרכז 5 נערים כבני 15 בחשד למעורבות ברצח המתוכנן ככה"נ ע"ר סכסוך מקומי וכן עוכבו לחקירה נוספים, בחשד לעבירות נוספות.

לצד מעצר החשודים, בצעה המשטרה חיפוש בבתיהם ותפסה ממצאים הרלוונטים לחקירה וכן מעבדת סמים ומשקל דיגיטלי שעפ"י החשד שימש לסחר בגזרת השכונה.

בהתאם לצורכי החקירה, חוקרי ימ"ר מרכז יביאו את החשודים לדיון בבימ"ש בבקשה להאריך מעצרם.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות