ראשון לציון

הושלם: הסתיימו העבודות להטמנת קו המתח ברחוב יגאל אלון בראשון לציון

רשת החשמל במזרח העיר הוקמה בשנות ה־50 כשהאזור עדיין לא היה מיושב והתוואי שלו עבר מעל שטחים חקלאיים ושטחים ריקים מתושבים. עם צמיחתה של העיר והקמת שכונות חדשות בסמוך לקו, עלתה מצד התושבים פנייה להסיר את קו המתח.

לפני כמה שנים הגיעה עיריית ראשון לציון להסכם עם חברת החשמל על הטמנת קו המתח בהשקעה של 11 מיליון שקלים מתקציב העירייה. במסגרת העבודות, שארכו כארבע שנים, פורקו 14 עמודי מתח עליון ונחפרו תעלות לאורך שלושה קילומטרים באזור בנוי, עמוס תשתיות ומהווה כניסה מרכזית למזרח העיר.

כדי להימנע עד כמה שניתן בשיבוש שגרת יומם של תושבי האזור, בוצע הפרויקט במקטעים והציבור עודכן בכל עת על קצב התפתחות העבודות ושינויי הסדרי התנועה. במהלך העבודות לא אירעו הפסקות חשמל עקב הפרויקט. כמו כן במסגרת העבודות הוקמה תחנת משנה חדשה שתיתן מענה לפיתוח הצפוי באזור עם הקמת שכונות חדשות במזרח בעיר.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות