ראשון לציון

"תודה שהפכתם את היום הזה למושלם"

היוזמה ליום כיף במהלך חופשת הקיץ נולדה לפני כחודש בפגישה בין סגן ראש העירייה, אב חיים עם מייסדת העמותה, ספיר פרדו ביטון ונציגים נוספים: "אני מבטיח לעשות כל שניתן כדי להסב אושר לילדים" אמר חיים "אני מודה לראש העירייה, רז קינסטליך על תמיכתו לאורך כל הדרך ובקידום הפרויקט, לד"ר הדס הכהן ולמנכ"ל החברה העירונית- אלי פולק. עיריית ראשון לציון חרטה על דגלה כמסר חשוב את הצורך לקדם את ילדי ראשון ולחבק אותם".

מעמותת "חברים לרצף" נמסר: "אנחנו רוצים לומר תודה ענקית לעיריית ראשון לציון בראשותו של רז קינסטליך, וסגנו אבי חיים על שהפכתם את היום הזה ללא פחות ממושלם. תודה על שפתחתם בפנינו את הדלת, ונהגתם ברוחב לב, תודה על שהיה לכם חשוב שיהיה הכל מכל ועל מנת לעשות טוב על ליבם של הילדים והמשפחות שהגיעו לאירוע, תוך שימת לב לפרטים הקטנים ביותר והכל על מנת לעשות טוב. תודה רבה לצוות 360 מערב ראשון על האירוח, ההיענות והזמינות לאורח כל האירוע והיחס החם שקיבלנו מכם".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות