גבעתיים

שבוע הנוער בגבעתיים

בנוסף במהלך השבוע נהנו בני הנוער מהופעת סטנד אפ של אורי חזקיה,יום עיון מעמיק בנושא גזענות ואלימות בחברה הישראלית, שלושה ערבי שיא במקביל בשלושת מועדוני הנוער בעיר – הצוללת, שדה-בו והבועה וערב תחרות מוזיקאים צעירים במועדון הגגוס. בשישי נחתם השבוע במסיבה לשכבות ז'-ח', אליה הגיעו מאות בני נוער.

טל גזית, מנהל מחלקת נוער וצעירים בעירייה מסר: "שבוע הנוער הפך בשנים האחרונות לאבן דרך משמעותית של פעילות הנוער בעיר. בשבוע זה אנו מבקשים להציב את בני הנוער במרכז וליצור פעילויות אשר עונות לצורכיהם המגוונים. מטרתו של שבוע הנוער היא לבטא את כל פעילויות הנוער העירונית, באמצעות מנהיגות הנוער ומעורבותו במרחב העירוני. הפעילויות בשבוע הנוער נבחרות תוך התייחסות לרצונם של בני נוער, לצורכיהם ולעמדותיהם, ובהלימה למטרות וליעדים החינוכיים המהווים את "כוכב הצפון" של מחלקת נוער וצעירים".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות