גבעתיים

שדרוג מוסדות חינוך בגבעתיים – בית ספר גורדון

שדרוג חזיתות מוסדות החינוך נעשה על ידי עיריית גבעתיים בשיתוף מנהל החינוך, הנוער והצעירים עם צוותי בתי הספר והגנים על פי אופי המוסד החינוכי אותו צובעים כחלק מתהליך מואץ לשדרוג עיצוב מוסדות החינוך. את הציורים מבצעים האמנים הלל לזרוב, אבי בלשטיין ורמי קרבון.
השנה, עד סוף חג הסוכות, יצבעו ויעוצבו מחדש גם חזיתות בתי הספר אורט, שמעוני, כצנלסון ובן גוריון. בנוסף מגרשי ואולמות הספורט יטופלו באופן יסודי ומשטחי אולמות הספורט יחודשו ב-7 בתי ספר, חדרי המורים יחודשו וישופצו ויפותחו שתי חצרות לימודיות חדשות בבתי הספר גורדון ובורוכוב.
גם כלל גני הילדים בעיר מטופלים במהלך הקיץ, זאת במטרה להגיע לכיסוי מלא של צביעת חוץ ופנים על ידי אמן, חידוש וריהוט מחדש של הגנים והחצרות בכל העיר.
שדרוג גני הילדים כולל: 16 גנים צביעת חוץ 28 צביעת פנים וב-14 גני ילדים מותקן דשא סינתטי, בכל גני הילדים מוחלף החול בחצרות, ב-15 גני ילדים מותקנים גגונים, ב-12 גנים מקימים תשתיות לגינות לימודיות. בנוסף לכך מותקנים 600 מטר של לוחות לוקבונד מצוירים באלמנטים של אסתטיקה ונוי, אשר יחליפו משטחי יוטה מיושנים בחזיתות גני ילדים וכמובן שיבוצעו תיקוני צבע בכל גני הילדים. לקראת תחילת השנה ישתלו בכל גני הילדים בעיר 100 שתילים חדשים ובנוסף ישתלו גם עצי פר היכן שניתן.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות