חינוךגבעתיים

לומדים מא' עד יב': מערכת החינוך בגבעתיים נפתחה במלואה

הבעת אמון גדולה של ההורים בגבעתיים כאשר למעלה מ- 90% נוכחות נרשמו במוסדות החינוך העירוניים

לאחר תקופה ארוכה בה ילדי העיר גבעתיים נשארו בבית בשל משבר הקורונה שפקד אותנו בחודשים האחרונים שבה הבוקר מערכת החינוך העירונית בגבעתיים לעבודה מלאה, החל מגני הילדים ועד בתי הספר התיכוניים. היום (יום ג') שבו לראשונה גם תלמידי כיתות ד'-ח' לספסל הלימודים תוך שמירה על כללי משרד הבריאות, כשכל גן או כיתה לומדים במסגרת המלאה והמסודרת. ממנהל החינוך, הנוער והצעירים נמסר כי נרשמה נוכחות של כ- 90% מתלמידי העיר שהגיעו למוסדות החינוך, מה שמהווה הבעת אמון גדולה בצוותים ובהכנה של כלל הגורמים העירוניים. לקראת חזרתם של כלל התלמידים לספסלי הלימודים וגל החום חסר התקדים ששורה באזורנו, יצא ראש עיריית גבעתיים רן קוניק ביום ב' האחרון, בקריאה למנכ"ל משרד הבריאות לשנות את החלטתו בדבר עטיית מסכות בתוך הכיתות ואוורור הכיתה רק בהפסקות ואמש אכן יצאה הנחייה כי עטיית המסכות בכיתות אינה חובה.

חזרה לשגרה. רן קוניק. ראש עיריית גבעתיים. צילום דוברותחזרה לשגרה. רן קוניק. ראש עיריית גבעתיים. צילום דוברות

ראש עיריית גבעתיים רן קוניק: "הייתה לי אמש תחושה שעניין המסכות בשיעור ייפתר במהלך הלילה, ואני שמח שבנושא זה השארנו את ההחלטה לחזור. העובדה שרוב ההורים שלחו את ילדיהם, משמחת ומחזקת אותנו כי היא מעידה על ביטחון ואמון במערכת ובעיקר על אהבתם של הילדים לבית הספר ורצונם לשוב לשיגרה. אני מברך גם את מי שבחר כעת להישאר בבית ומקווה שתוך כמה ימים יחזרו כולם. תודה למנהלים וצוותי החינוך המדהימים שלנו, נקווה שהשרב יחסל סופית את הקורונה ושנחזור כולנו לשיגרה מלאה, בריאה ובטוחה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות