ניוזים חמיםחדשותבריאותגבעתיים

התקרית בחדר הכושר בגבעתיים: העובדים מחדר הכושר הזעיקו את הצוות הרפואי של מרפאת כללית בקניון בגבעתיים הממוקמת בקומה מעל

"נכנסו אלינו למרפאה וצעקו שיש מישהו מפרכס ושאנחנו צריכים לבוא דחוף", מספרת האחות שרונה לוי, "תפסתי מהר ככל האפשר מד סטורציה, דיפריבליטור ומסכת חמצן והזעקתי רופא שהביא איתו עגלת החייאה"

גבר בשנות הארבעים המאוחרות לחייו נפצע באורח אנוש ביום ראשון בערב (30.5), לאחר שמשקולת נפלה עליו במהלך אימון בחדר כושר בקניון גבעתיים. מיד לאחר התקרית, הזעיקו עובדים מחדר הכושר את הצוות הרפואי של מרפאת כללית בקניון בגבעתיים, הממוקמת בקומה שמעל חדר הכושר.

"נכנסו אלינו למרפאה וצעקו שיש מישהו מפרכס ושאנחנו צריכים לבוא דחוף", מספרת האחות שרונה לוי, "תפסתי מהר ככל האפשר מד סטורציה, דיפריבליטור ומסכת חמצן והזעקתי רופא שהביא איתו עגלת החייאה". לדבריה, "מצאנו אותו שוכב על הרצפה כשהוא פולט דם ומאבד דופק. הרופא שלנו החל מיד בעיסויים והחזיר לו דופק תקין, ובאמצעות הדיפריבילטור בוצעו מכות חשמל. זו הייתה סיטואציה מאוד דרמטית שנמשכה בערך שעה, כשלמאמצי ההחייאה הצטרפו פרמדיקים של ארגוני הצלה, ויחד עשינו הכל כדי שלא ייגרם לו נזק ארוך טווח. לבסוף הוא פונה במצב אנוש לבית החולים שיבא, שם הוא מאושפז בטיפול נמרץ נשימתי. זה היה מחזה מאוד קשה, ואני מתפללת שנשמע לגביו בשורות טובות".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות