גבעתיים

ערב התרמה לניצולי שואה בגבעתיים

בתחילת הערב עלו קרמר ובן בסט לבמה ואמרו: "אנחנו ממש מתרגשות לראות את כולכם, האולם מלא ובזכותכם נוכל לפנות ליותר ניצולי שואה ולחמם להם את הלב".

בערב נכחו גם ראש העירייה רן קוניק, סגנית ראש העירייה ויו"ר עמותת קהילתיים אור-לי ניב ומחזיק תיק הרווחה במועצת העיר יעקב שטרן. ראש העירייה בירך את השתיים: "ניצולי השואה לא יישארו איתנו עוד הרבה זמן, ואנחנו צריכים להפוך את הזמן שלהם איתנו לכמה שיותר טוב ובנוסף להמשיך לשמוע את הסיפורים שלהם".

הסכום שנאסף בערב ההתרמה מיועד לשפר את איכות חייהם של שורדי שואה מעוטי יכולת לקניית מזון וביגוד. ערב ההתרמה מצטרף לפעילות השוטפת של המחלקה לאזרחים וותיקים בעיריית גבעתיים שמקיימת מזה עשור, פעילות מכוונת ועשירה למען שורדי השואה, במסגרת הפעילות מתקיימות סדנאות וקבוצות שונות, טיולים ופעילויות נוספות.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות