גבעתיים

תלמידי גבעתיים מסיימים את שנת הלימודים

636 בוגרי כיתות י"ב קיימו בשבוע שעבר טקסים מרגשים לציון סיום התיכון. בני הנוער שסיימו את לימודי התיכון משלימים את הבגרויות האחרונות ומתכוננים לגיוסם הקרב לצה"ל.

ראש עיריית גבעתיים רן קוניק בירך את בוגרי התיכון וציין כי: "אתם עומדים באחת הנקודות המרגשות והמשמעותיות, שלבטח תזכרו כל חייכם.  נקודה שהיא ציון דרך של תהליך ההתבגרות שמסתיים, אך בד בבד זוהי גם נקודת ההתחלה שלכם כבני אדם בוגרים ואחראיים בחברה הישראלית.

המעברים משלב לשלב בחיינו צופנים בתוכם מעט מהבלתי נודע – חששות, התרגשות וציפייה ואתם יוצאים כעת למסע החיים עם זיכרונות של רגעים מרגשים, שמחים, עצובים ומאושרים.  צברתם הרבה מאד ידע, חוויות וערכים שעיצבו את דמותכם כבני אדם בוגרים ואתם הנכס החשוב ביותר של העיר גבעתיים ומקור גאוותנו. היו גאים בדרככם, אהבו את עצמכם ואת המולדת,  דעו שכישלונות הם אבני הדרך של ההצלחה ולמדו מטעויות. כבדו את הזולת וחזקו את החלש, המשיכו לשאוף גבוה, ואל תחששו להגשים את חלומותיכם.

אני מודה בראש ובראשונה להוריכם ולבני המשפחה, על שהשקיעו ככל יכולתם וגידלו אתכם לתפארת. אני מודה גם לאנשי החינוך היקרים שלנו, על שסייעו, הדריכו, לימדו, הכילו וליוו אתכם לכל אורך שנות הילדות וההתבגרות שלכם. בפרט אני מודה, לצוות החינוכי של בית הספר התיכון שלכם, שסייעו לכם בשנים הקריטיות של ההתבגרות, להתוודע לעצמכם ולהכיר את יכולותיכם ואני משוכנע כי בכל אחד ואחת מכם הם הותירו חותם".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות