גבעתיים

ערב הצדעה לפצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה

בישראל חיים כיום למעלה מ־70,000 פצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה. ב־2014 החליטה הממשלה לקיים יום כיום הצדעה ממלכתי במטרה להוקיר תודה לפצועים על מאבקם היום־יומי ולהצדיע להם בשם המשפחה הישראלית והחברה כולה.

ראש עיריית גבעתיים רן קוניק ציין: "אנו נמשיך ונקיים מדי שנה את ערב ההצדעה המיוחד לכם ציבור יקר. יום ההוקרה לפצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה הוא ההזדמנות שלנו להוקיר, להודות לכם, ציבור יקר, הנושא עמו את הקשיים – הפיזיים והנפשיים – מהקרבות ומפעולות האיבה שהותירו את חותמן בגוף ובנפש".

יו"ר מחוז תל אביב והמרכז בארגון נכי צה"ל עו"ד עידן קלימן הודה לעיריית גבעתיים על קיום האירוע המכובד, וציין כי הערב מראה עד כמה לעיר ולקהילה יש מודעות לציבור נכי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה.

במהלך הערב הופיע הכנר הצעיר וחבר התזמורת הפילהרמונית הצעירה יניר אלדורות בקטע מאת מונטי, ולאחר מכן עלתה למופע המרכזי האמנית והשחקנית אורנה בנאי במופע סטנד אפ.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות