גבעתיים

הצללה חדשה בבית הספר "שמעוני" בגבעתיים

העבודות בבית הספר הן חלק מתכנית שיפוצים והתאמת מבנים רב שנתית, שבמסגרתה מתוכננים שיפוצי קיץ נרחבים כל שנה. השנה תקצבה עיריית גבעתיים את העבודות השיפוץ בכלל גני הילדים ובתי הספר בסכום העולה על 10.5 מיליון שקלים בנוסף לכך נבנה אגף חדש בבית ספר בורוכוב בעלות העומדת על 13.3 מיליון שקלים.

במסגרת תכנית השיפוצים ניתנים דגשים על נושאים בטיחותיים ו/או תברואתיים, נראות מוסדות החינוך והשבחתם, התאמת המבנים לתוכנית הפדגוגית של בית הספר, הנגשת כלל בתי הספר בעיר, התקנת הצללות היכן שנמצא הצורך ועוד. גם כלל גני הילדים בעיר טופלו במהלך הקיץ, זאת במטרה להגיע לכיסוי מלא של צביעת חוץ ופנים על ידי אמן, חידוש וריהוט מחדש של הגנים והחצרות בכל העיר.

רן קוניק ראש עיריית גבעתיים ציין: "חובתנו בהנהלת העיר לשפר על העת את מערכת החינוך העירונית, להתמקד בחדשנות חינוכית הן ברמת התוכן והן ברמת התשתיות ולהגדיל את ההשקעה העירונית בכל שנה יותר ויותר, מתוך הבנה ואמונה שלמה כי באמצעות חינוך טוב יותר וסביבה לימודית טובה יותר לילדינו, יגדל בגבעתיים דור שיהווה דוגמה ומודל למצוינות ולערכיות עבור כל ילד וכל מוסד חינוכי בכל עיר בישראל"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות