חדשות

לאה כץ מונתה למנכ"לית מתנ"ס אור יהודה

לאה כץ ציינה לאחר מינויה: "אני שמחה ונרגשת להצטרף לצוות המרכזים הקהילתיים באור יהודה. אני מודה לראש העיר, ליאת שוחט, ליו"ר הנהלת המתנ"ס וסגן ראש העיר אלירן אליה, ולהנהלת המתנ"ס על האמון ועל הבחירה בי. אני מביאה איתי תפיסת עולם חברתית-קהילתית, מקווה לעבות את שותפות התושבים והארגונים בקהילה, לחבר בין אוכלוסיות, לשלב אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים בפעילויות המרכזים הקהילתיים ולקדם מיומנויות של חשיבה יצירתית, טכנולוגיה ומנהיגות בקרב הילדים והנוער בעיר".
ראש העירייה, ליאת שוחט, מסרה: "אני שמחה על מינויה של לאה כץ כמנכ"לית מתנ"ס אור יהודה לצד שיתוף הפעולה המחודש עם החברה למתנ"סים שתאפשר לנו לקדם את התחום הקהילתי באור יהודה לגבהים חדשים. לאה כץ הוכיחה את עצמה בתפקידיה הקודמים, ואין לי ספק שהיא תוכל לתרום מהידע שלה לטובת קידום המתנ"ס".
אלירן אליה, סגן ראש העירייה ויו"ר הנהלת המתנ"ס הוסיף: "אני מברך את הגברת לאה כץ עם בחירתה לתפקיד מנכ"לית מתנ"ס אור יהודה, ומאחל לה הצלחה רבה בתפקיד החשוב והמאתגר. יש לנו דרך, אידיאולוגיה ומשימות להפיכת התרבות באור יהודה למשמעותית יותר. נעשה ונצליח".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות