חינוךתרבותרמת גן

לראות את האחר: כשמוזיאון האדם והחי הפך למוזיאון בחשיכה

יוזמת הפרויקט ומנחת האירוע, זהבה כהן: "הפעילות הייתה עילאית ובעלת ערך מוסף. אני מודה לעיריית רמת גן ולמוזיאון האדם והחי על שיתוף הפעולה, על ההתגייסות והנכונות להעלות פרויקט זה. התלמידים היו קשובים והמדריכים הכילו והעבירו את החומר בסבלנות ובסובלנות. אשמח להמשך שיתוף הפעולה ומינוף הפרויקט בעיר ולכלל האוכלוסייה".

שרה רווח, עובדת סוציאלית קהילתית, מנהלת מחלקת משאבי קהילה באגף לשירותים חברתיים מסרה: "התגשמות החלום של זהבה וההסברה הייחודית שנעשתה במוזיאון, תוך שיתופי הפעולה מצד כל הגורמים, הם דוגמה לחשיבה יצירתית ועשיה ברוכה במגוון רחב של אירועים משמעותיים, שהתקיימו במסגרת שבוע המודעות לאנשים עם מגבלה ובכל ימות השנה. רמת-גן התברכה בפעילים – מתנדבים של 'קהילה נגישה', אנשים עם מוגבלות, שעושים מגוון רחב של הסברות לכל הגילאים, כולל תלמידים ועובדי עירייה, וזאת בנוסף לעיסוק בנגישות עירונית בתחומים שונים".

 

צילום: באדיבות מוזיאון האדם והחי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות