גבעתיים

1.722 מיליון שקלים – סיוע משנה חיים לניצולי שואה בגבעתיים

נקודת זכות סייעה בשנה האחרונה כאמור ל-227 ניצולי שואה בגבעתיים, כשהגישה עבורם 339 בקשות להטבות, מתוכם – 313 הטבות כספיות. כ-50% מכלל ההטבות שהמליצה עו"ד שיין לניצולי השואה, כבר התקבלו בסכום כולל של 1.772 מיליון שקלים.

רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים ציין: "'נקודת זכות' הוא פרויקט חשוב מאד למיצוי זכויות המגיעות לשורדי השואה, לקצבאות שמטרתן לאפשר להם להתקיים בכבוד. הקושי להשיג את המידע ולטפל בביורוקרטיה הכרוכה בכך, מונע מהם פעמים רבות לקבל כספים המגיעים להם, ולכן אנשי מקצוע מנוסים עומדים לרשותם ועושים עבורם את העבודה בהצלחה רבה. אני קורא לכל שורדי השורה ובני משפחותיהם, היעזרו בנקודת זכות בכדי לקבל סיוע ולנצל את זכויותיכם."

אורלי סיון, מנכ"לית עמותת אביב לניצולי השואה הוסיפה: "אלפי ניצולי שואה בישראל טרם מיצו את זכויותיהם, ולעיתים הזכויות הן ההבדל בין עוני לחיים בכבוד וברווחה. אנחנו מודים לעיריית גבעתיים על השותפות והחברות לדרך. יחד אנו פועלים כדי שכל ניצולי השואה יממשו את זכויותיהם ויחיו בכבוד וברווחה. אנו מזמינים את ניצולי השואה לפנות לנקודת הזכות ולקבל סיוע במיצוי זכויותיכם. הסיוע כולו ניתן במקצועיות, באהבה – וללא תשלום".

נקודת זכות גבעתיים, פועלת באגף לשירותים חברתיים, המחלקה לאזרחים ותיקים, רחוב המפנה 4. יש לתאם פגישה מראש בטלפון: 03-6444851

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות