רכילות

ז'אן פול גוטייה יגיע לביקור בישראל וילביש את מדונה ודנה אינטרנשיונל לאירוויזיון

במהלך חג הפסח, שוב נחתה האינטרנשיונל בפריז. הפעם, לבחירת שתי שמלות לאירוויזיון. האחת לחצי הגמר הראשון, דנה תופיע בו עם שיר מוכר בחידוש מפתיע ומרגש. ובגמר, בפתיחת האירוויזיון עם כניסת הזמרים המתחרים שירדו ממטוס בזה אחר זה. היא תהיה הזמרת הראשונה שתופיע בערב, ותקבל אותם בוורסיה אינטרנשיונלית  לשיר תל אביב של עומר אדם: "זה לא באמת שיר שאפשר לשיר ברצינות.  במאי האירוויזיון נורא רצה לפתוח איתו את הערב, אז זרמתי, ושרתי אותו כמו שהרגיש לי". אחרי ההיי הי והווי ווי, היא תשיר קטע מהשיר אתו זכתה באירוויזיון, דיווה. גם הוא יקבל עטיפה מוזיקלית ים תיכונית.

וגם: לראשונה בישראל: שיתוף פעולה בין מגזין אופנה ישראלי למעצב-על עולמי:  מגזין "את" יציג שיתוף פעולה אקסקלוסיבי עם גוטייה בהפקת אופנה מיוחדת עם דנה אינטרנשיונל שצולמה בפריז

צוות של מגזין "את" ליווה את דנה לעיר האורות. היוזמה הייתה של עורכת המגזין עדי עוז, ובתיווכה של דנה ואנשיה התוודע המעצב ל"את". הוא מצידו התפעל מהמגזין ונעתר בשמחה להצעה לצלם הפקת אופנה מיוחדת של דנה מדגמנת שמלות בעיצובו. מדובר בהישג יוצא דופן למגזין אופנה ישראלי שזוכה לשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם מעצב-על.

לאורך השנים היו ניסיונות רבים לחבר את גוטיה לעולם האופנה הישראלי (לדוגמה: ניסיונות להביאו לפתוח את שבוע האופנה המקומי, להיות אורח כבוד של בית הספר שנקר, מוזיאון העיצוב בחולון ועוד) וכעת  לראשונה שיתוף פעולה בין אייקון האופנה הצרפתי לעולם האופנה הישראלי אכן יצא לפעול.

דנה הגיעה אל בית האופנה של גוטייה, אל סטודיו המדידות, שנראה כאילו עוצב לסרט אגדות דמיוני.

המפגש הפעם היה ארוך במיוחד וארך למעלה משש שעות. אחרי שדנה וגוטייה סימנו וי על 2 שמלות גרנדיוזיות במיוחד שבחרו לאירוויזיון, הם עברו לעבוד על בחירת הבגדים להפקת אופנה מיוחדת עבור המגזין. צוות המגזין שליווה את דנה הורכב מצמרת עולם האופנה המקומי: הצלם אלון שסטל, שחזר לאחרונה לעבוד בישראל אחרי קריירה בפריז.

שגיא דהרי מעצב השיער (שהגיע בטיסה היישר מאולפן הצילום בפתח תקווה שם הופקד על ראשה של גל גדות שהצטלמה לסרטון לאירוויזיון), המאפר איציק וקיל, טל קליינבורט, מנהלת הקריאטיב של הפקות האופנה של "את" וגם אלון ליבנה, מעצב העל המקומי, הגיע כדי לסייע בעיצוב ההפקה ומסר: "אני מעריץ את גוטייה מילדות ולעבוד בצמוד אליו על ההפקה היה סגירת מעגל מרגשת עבורי".

ההכנה להפקה לקחה שעות של מדידות. במהלכן הפתיע המעצב את דנה, כשהגיח פתאום ובידו ז'קט הנוצות המיתולוגי, שהוחזר אליו יום אחרי האירוויזיון ההוא באנגליה. למרות שהוצג מאז במוזיאון בפריז ובתערוכות של יצירות גוטייה ברחבי העולם ,זו הייתה לדנה הפעם הראשונה אחרי 21 שנים לראותו, למשש ולהיזכר: "אני חושב שהז'קט הזה וחזיית החרטום של מדונה, הם שני הבגדים הכי מפורסמים שלי", אמר גוטייה לדנה שלא הסתירה את התרגשותה. אחר כך, התפנה גוטייה לבחור לאינטרנשיונלית באופן אישי את שבעת האאוטפיטים לצילומי הפקת האופנה של "את".

ביום שאחרי, הקיצה הדיווה בשבע בבוקר, שעה שדיוות לא מכירות בדרך כלל, והתמסרה ליום הצילום שנמשך עד שעות הערב. והתקיים באתרים שונים ברחבי פריז. התוצאות יתנוססו על שער גיליון "את" שייצא ביום ראשון הקרוב.

 

צילום: אלון שסטל ומגזין את

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות