רכילות

נטע אלחמיסטר הצטלמה עם הקומיקאי יובל סמו לרשת אירוקה

אלחמיסטר מספרת כי מעבר להיותה פרזנטורית, השבוע השתתפה בכנס של יזמיות ונשות עסקים, שרובן היו כפליים מגילה, והעבירה הרצאה בנושא יזמות. נטע הסבירה כי העולם השתנה לגמרי ואם בעבר דוגמנית הייתה מצטלמת לקמפיין ובזה תם תפקידה, היום היא כפרזנטורית לא רק מובילה את הקמפיין אלה שותפה בהחלטות החברה בנושאי מדיה חברתית, בניית יום הצילומים וכו, זוהי לתחושתה, פריצת דרך אמיתית.

עוד סיפרה כי השנה טסה להמון מקומות בעולם ומבחינה זו האינסטגרם פותח דלתות, בהיותו בינלאומי. כך מצאה נטע את עצמה השנה מדגמנת בשבוע האופנה בניו יורק לצד דוגמניות בגובה 1.85. שם לבשה לראשונה שמלת כלה על המסלול והתרגשה מאוד.

את שמלת הכלה האישית שלה לחתונה שתתקיים ביוני היא עדיין לא בחרה מסתבר, ואת כל פרטי האירוע הענק שיתוקשר בלייב היא משאירה בידי מפיקת האירועים שלה: "זו כמעט חתונה בהפתעה", היא אומרת, "אני לא מאלו שמתערבים מה יהיה צבע הפרחים על השולחנות".

בינתיים אלחמיסטר ובן זוגה הכדורגלן רמי גרשון מתגוררים יחד בחיפה, משם היא מגיעה כל יום לתל אביב לרגל עיסוקיה, לא לפני שהיא פותחת את הבוקר בשעת כושר. "זו התמכרות של ממש", היא מודה, "הכושר הפך לחלק בלתי נפרד מחיי. ומכיוון שספורט מגיע עם תזונה בריאה רמי מלמד אותי לבשל. העוף והאורז שאני מכינה הם מעדן. לקציצות כנראה אגיע בהמשך".

כשנשאלה על החלומות שלה לשנה הקרובה ובכלל ענתה: "אני רוצה להמשיך לעשות את מה שאני עושה עכשיו הכי טוב שאני יכולה ולהגיע הכי רחוק. החלומות שלי מתמקדים בישראל, פה אני מתכוונת לעשות ולפעול רוב הזמן. סך הכל אני ילדה טובה ירושלים מבית טוב שאוהבת ללמוד ובכל יום נוספות לי שכבות של ביטחון עצמי ואמונה ביכולותיי".

 

 

צילום: חן נאמן ואוהד רומנו

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות