רכילות

איזה עולם נפלא: ענת בן חמו בביצוע מופלא לשיר האלמותי

הזמרת העדינה בעלת הקול המלאכי, שמהווה חלק מההרכב הטראנסאטלנטי Willow Mile, ביצעה את השיר לקמפיין פרסומי מוביל

ענת בן חמו, מהזמרות העדינות במדינה, עם הקול המלאכי, מפתיעה בכל פעם בשיר חדש נעים וכייפי וגם כעת, בתקופת הקורונה היא מפתיעה בשיר חדש/ ישן, מהאהובים בעולם, כשהפעם הביצוע מיועד לקמפיין פרסומי ואת השיר מלווה קליפ יפהפה.

ענת, תתחדשי, מאיפה הגיע הרעיון?  

שרתי את השיר בימי קורנה, במיוחד לסודהסטרים. זה אחד השירים המושרים ביותר בהיסטוריה והוא תמיד תמיד מרגש ואמיתי. תומר בירן הפיק מוזיקלית וניגן ועל הכינורות יועד ניר.

ומה התכניות עכשיו?

בשנתיים האחרונות אני חלק מהרכב שמו Willow Mile ואנחנו הרכב טראנסאטלנטי. שליש מההרכב חי בלוס אנג׳לס ושני שליש בישראל, אנחנו על הקו כל הזמן מה שגורם לאופי העבודה להיות מאוד מיוחד. אני שרה בפרסומות, משתדלת רק במיוחדות כבר עשר שנים בארץ ובעולם וזו עבודה שאני מאוד מאוד אוהבת. אבל מה שאני הכי אוהבת זה להיות אימא ללירי ועדי ואת מתן הבן זוג המושלם שלי.

ענת בן חמו והלהקה. צילום מירב קייקובענת בן חמו והלהקה. צילום מירב קייקוב
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות