ניוזים חמיםרכילות

רווית אסף חגגה את השקת הסניף החמישי ואת הצטרפותו של הבן ליאם לרשת, באירוע מתוקשר בנמל תל אביב

רוית אסף: " אחרי 22 שנות פעילות וארבעה סניפים בבעלותי, הרשת  מתרחבת ומשיקה את הסניף הראשון בזכיינות שייפתח בימים הקרובים."

השבוע התקיימה בנמל תל אביב השקת הסניף החמישי של רווית אסף באירוע מתוקשר שהפיק שון בלאיש ליותר מארבע מאות משתתפים. במעמד המכובד בו השיקו את הסניף החמישי במודיעין של בית ספר לאיפור רוית אסף, גם ברכו על הצטרפותו של ליאם חזן, הבן של רוית לחברה כמנהל תחום הפעילות באונליין. באירוע השתתפו תלמידים וצוותים מביה"ס לצד מפורסמים רבים שהגיעו לברך ולפרגן לרוית אסף, ביניהם היו הזמר שימי עם יהודית תבורי שלו, אשת התקשורת מירב מילר, מלכת היופי היוצאת תהילה לוי, השחקן והמפיק ליאור חלפון, חה"כ לשעבר נאווה בוקר, רומי אברג’יל, הסטייליסט והמנחה יואב מאיר, ירין לוי, יובל הראל בעלה של רוית ועוד רבים. כעת, לאחר 22 שנים בתחום, מגיעה רשת בתי הספר למקצועות היופי רוית אסף גם למודיעין ובזאת היא חותמת את היותה רשת בתי הספר הגדולה והמקיפה ביותר בארץ למקצועות היופי.

רוית עם מלכת היופי היוצאת תהילה לוי. צילום אור גפןרוית עם מלכת היופי היוצאת תהילה לוי. צילום אור גפן

מהלך אסטרטגי חדש ומרגש

 

רווית אסף: " השקתי את פתיחת הסניף החמישי שלי באירוע מתוקשר בשלוותה נמל תל אביב וגם את הצטרפותו של ליאם, הבן שלי לחברה. ליאם השתחרר בימים אלה מהצבא, התחיל שנה שלישית בלימודי משפטים והצטרף רשמית לעסק המשפחתי כמנהל תחום הפעילות באונליין ובקרוב גם יככב בתוכנית דוקו בערוץ 13. אחרי שנה וחצי של קורונה, תקופה מאתגרת מאד בהיבט העסקי, הבנתי שאני חייבת לדאוג ליום שאחרי ועבדתי על מגוון ממשקים ופרויקטים בפיתוח העסק, ביניהם פתיחת סניפים חדשים והפעם בזכיינות, מהלך אסטרטגי חדש ומרגש שנרקם דווקא בשנת הקורונה, נוכח פניות רבות שקיבלנו, אחרי 22 שנות פעילות וארבעה סניפים בבעלותי, הרשת  מתרחבת ומשיקה את הסניף הראשון בזכיינות שיפתח בימים הקרובים במודיעין."

רוית עם הבעל יובל הראל. צילום אור גפן

נרגש וגאה להצטרף פורמלית למשפחה השנייה 

במהלך האירוע נשא ליאם נאום מרגש: ״גדלתי בבית שידע היטב לשלב קריירה, עסקים ותקשורת אבל באותה העת ידע גם להשאיר מקום נפרד, מיוחד וערכי למ-ש-פ-ח-ה, כל חיי ראיתי עבודה קשה, השקעה, מסירות ואיזונים, ראיתי איך צומחים ונותרים אנשים! אני נרגש וגאה להצטרף פורמלית למשפחה השנייה שאני חי גם עימה כבר 21 שנה, המשפחה של אמא, והמשפחה המתרחבת והצומחת של 'רוית אסף'."

רוית עם שימי ויהודית תבורי. צילום אור גפן

הפקה: Shon Balaish

צילום: Or Ghefen

שמלה רוית אסף : Shlomi Dadon

איפור רוית אסף: Ravit Asaf

שיער רוית אסף : Ariel Dahari

רוית עם מירב מילר. צילום אור גפןרוית עם מירב מילר. צילום אור גפן
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות