רכילות

השף הכועס: "זה המסגד הגדול, לא האח הגדול." מיכה כלפה רוצה להיכנס לבית האח הגדול

מיכה כלפה, על מה אתה כועס כל כך?  

כועס על זה שהכניסו לשם בחורה שקוראת לעצמה פלסטינאית ונהנה ממה שיש פה בארץ בחסות ממשלת ישראל והתושבים עם ת.ז כחולה. אם היא קוראת לעצה פלסטינאית שתגור בעזה או בשכם ותיהנה ממה שנותנים לה שם. היא לא יכולה לדבר על ראש הממשלה בישראל, אני לא ימני ואין לי את הזכות להגיד להוריד את ראש הממשלה עם תנוע אקדח. אם אני הייתי אומר את זה על אבו מאזן הייתי בכלא. אני ציטטתי אותה. יש שם עריכה מגמתית, הם נותנים במה לבחורה שאומרת שאנחנו מדינה של רוצחים, אפרטהייד וכו' ו14 משתתפים וההפקה לא עונים לה. היא עושה מה שהיא רוצה, זה המסגד הגדול, לא האח הגדול. והאמת? אני כועס על הדיירים יותר מאשר על שמס.

אז מה אתה רוצה מההפקה?

כתבתי להם על העריכה, על המסרים ועל זה שאין איזון. לא הכניסו בנאדם שיאזן ויביא את ההיסטוריה של עם ישראל, התנ"כ ובכלל. אני כבן שלומד היסטוריה תנ"כ וחובב ארכיאולוגיה הייתי מאוד מאוד רוצה להיכנס לבית לעמוד מולה קודם כל ולהכניס לה תעודת זהות פלסטינאית ולמשתתפים שרשראות עם מגן דוד ושהיא תתמודד מול מישהו אינטליגנט שיודע את הקוראן וההיסטוריה וכל מה שכתוב בתנ"כ, שלא יביאו 14 כאלה שלא יכולים לענות לה. אני רוצה לעמוד מולה, להתעמת איתה ולייצג את עם ישראל בגאווה. אני רוצה שתענה לי האם לעם הפלשתינאי יש היסטוריה, עיר בירה, משהו?

ניסית לדבר איתם?

יצא לי לדבר עם החבר'ה מההפקה, הם שאלו שאלות למה אתה רוצה להיכנס וזה וככה זה נגמר. הם כנראה לא רוצים שאכנס. אמרתי להם ש אני לא רוצה את הפרס, שבכסף  אעשה ארוחה בעיר שדרות בה אני גר.

רוצה להיכנס לבית האח הגדול. מיכה כלפה. צילום עצמי
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות