רכילות

המהפך של נטע ברזילי לקראת האירוויזיון

מעבר להתאמת הביגוד בצורה נכונה למידותיה, החליט הצוות שכוכבת בסדר גודל בינלאומי זקוקה לטאץ' תואם. כך, בעודה ממתינה בסבלנות, הוציאו בפסקינו את התותחים הכבדים. בין היתר, פאה מדליקה בצבע ורוד ניאון וגולת הכותרת- קוקו שיער אדם טבעי נדיר וארוך עד ברכיים שאורכו מטר ושלושים!! לאחר שאלו הותאמו לה בקפידה, התוצאה המרשימה והתגובות האוהדות מרחבי העולם לא איחרו לבוא. בקליפ המושקע לשיר TOY שהדהים את העולם החליפה נטע בזו אחר זו לא פחות מחמש תלבושות שונות, כאשר לכל אחת הותאמו הבחירות המדויקות שבלעדיהן המהפך לא היה שלם. החל מהפאה הורודה שהותאמה לקפוצ'ון שחור מקושקש בסט הקליפ בו הופיעה נטע עם הלופר ועד תוספת הקוקו שהגיעה עד ברך ושולבה עם קימונו טרנדי ונועז.

לגבי הצבע של השיער והעיצוב של הערב לא מסכימים להרחיב בצוות אז שיהיה לנטע שלנו בהצלחה עם התלבושת והעיצוב בשיער וכמובן שתביא הרבה דוז פואההה!!!

ברזילי ותוספות השיער של פסקינו. יח"צ
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות