גבעתיים

כל משפחה מיוחדת בדרכה

כחלק מהפעילות ליום המשפחה הגיע ראש עיריית גבעתיים רן קוניק הגיע אתמול בבוקר (שלישי) לגן לבונה בגבעתיים להקריא לילדים הנרגשים את הספר, ולשוחח איתם על מגוון סוגי המשפחות בישראל.

קוניק כתב בדברי ההקדשה על הספר לצוות הגן: "לורד וכל צוות גן לבונה המדהים, לילדים המתוקים והמקסימים, היה לי העונג לבקר אתכם ביום המשפחה ולהקריא בפניכם את הסיפור היפיפה בספר חשוב וערכי זה".

אור-לי ניב סגנית ראש העירייה, מחזיקת תיק הלהט"ב ויו"ר מועצת הנשים ציינה כי:"כמשפחה של שתי אמהות וכמי שמגדלת את ילדיי בגבעתיים, להיות אמונה על תיק הלהט״ב בעיר זו אחריות גדולה, ביום המשפחה כל ילדי העיר באשר הם ירגישו אהובים ושייכים וממש לא משנה באיזה מבנה משפחתי הם גדלים. הקראת הספר והענקתו במתנה לכל גני הילדים תחשוף את הילדים להכרה של כל סוגי המשפחות ותגרום להבנה שמשפחה היא המקום בו יש בית, אנשים ואהבה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות