גבעתיים

הומסטיילינג בגבעתיים – לא שוברים קירות

בהרצאה הציגה בן ארי, כיצד היצירתיות באה לידי ביטוי בפרויקטים שעיצבה, הסבירה כי כאשר מגיעים לעצב את הבית חשוב קודם להגדיר נכון מה רוצים. בן ארי, נתנה מגוון טיפים לעיצוב חלל הבית מבלי להיכנס להרפתקאות ארוכות ויקרות. בנוסף, הסבירה על סגנונות עיצוב שונים כמו : עיצוב "פופ ארט" או עיצוב סקנדינבי, זאת תוך הצגת תמונות עיצוביות מהז'אנר שחידדו לקהל את ההבדל בין הסגנונות.  הנשים בקהל קיבלו מגוון טיפים איך כדאי לשלב בין אלמנטים שונים בפרט, כיצד לגשת לפרויקט עיצוב בכלל, ולהבין שאפשר לעשות המון דברים גם עם תקציבים מוגבלים.

אור-לי ניב סגנית ראש העירייה ויו"ר מועצת הנשים "אחת, אחת" מסרה: "ליין ההרצאות שלנו מגוון, הן מבחינת הדמויות והן מבחינת הנושאים, אנו שואפות להביא נושאים שיתנו ערך מוסף לנשות העיר, הרצאה זו הובאה במיוחד בתקופה שלפני החג שכולנו עסוקים בעיצוב, חידוש וקניות. אני שמחה לראות את הפעילות שלנו מתרוממת ועוד ועוד נשים מצטרפות אליה ונהנות ממנה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות