גבעתיים

הסתיים שלב א' בחידוש הרחבה העירונית של קניון גבעתיים

העבודה בשלב הראשון נמשכה כ-4 חודשים וכללה פירוק הבריכה הישנה והקמת משטחי ישיבה ומנוחה רחבים תחת עצי נוי וצל. הרחבה תוכננה על ידי האדריכלים הגר ושחר צור מסטודיו "צורא", שנבחרו מתוך מספר משרדי אדריכלים שהתמודדו על הפרויקט.

יש לציין כי העבודות ברחבה מבוצעות בכמה שלבים, במטרה להימנע מחסימה כוללת של הדרך ובכדי לאפשר מעבר לכניסה הראשית לקניון ולמדרגות העולות לפארק גבעתיים.

בשלב השני תבנה פרגולה גדולה בשטח של כ- 560 מ"ר, עליה תטפס צמחייה ססגונית שצל שטחים נרחבים מהרחבה. בנוסף לבניית הפרגולה, תחודש גם כלל הצמחייה ויתווספו פריטי ריהוט רחוב, ספסלים, מתקני אופניים ואשפתונים.

ראש עיריית גבעתיים רן קוניק מסר: "לאחר שנים רבות בהם הרחבה לא אפשרה ישיבה נעימה ומנוחה ולכן גם כמעט ולא נוצלה על ידי תושבים במהלך היום, הרחבה המחודשת תספק לתושבים מקום נעים, בו יוכלו ליהנות בכל גיל מפינות ישיבה מוצלות ומצמחייה ירוקה".

 

 

בתמונה: רחבת קניון גבעתיים לפני ואחרי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות