גבעתיים

עיריית גבעתיים הצדיעה לנשים לא ביום אחד, אלא בשבוע שלם של אירועים

במסגרת סדרה של ארבע סיפורים ופעילויות בנושא: נשים גיבורות בהיסטוריה, ביום חמישי נערכה הפעילות הראשונה לגילאי כיתות א'-ג'. הגיבורה הראשונה שסביבה נערה הפעילות הייתה 'שרה אהרונסון' – סיפורה של האישה שעמדה בראש ארגון ניל"י, הילדים והילדות שהגיעו היו מרותקים לסיפור על הדמות ההיסטורית וכן השתתפו בסופה בפעילות חידות בכתב סתרים וקמע אומץ. במהלך השבוע ימשיכו להתקיים עוד 3 פעילויות בסדרה לפרטים ניתן לפנות לספרית יד לבנים 03-6720444.

אור-לי ניב העומדת בראשות מועצת הנשים אחת אחת, סגנית ראש העירייה ויו"ר עמותת קהילתיים : "שבוע האישה בגבעתיים היה עשיר ומגוון. לשמחתי השתתפו מאות נשים וילדים בפעילויות  השונות. מועצת הנשים העירונית בהחלט מביאה בשורה לעיר בהיבטי השוויון  המגדרי וההשראה עבור נערות ונשים. מטרתנו היא להעלות מודעות לפערים הקיימים בחברה ולפעול לצמצומם. מודה לצוות האיכותי שלי על ההפקות המרשימות".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות