ראשון לציון

"אני שמח שנפלה בחלקי ההזדמנות להוקיר את זכרו של אדם שתרם רבות לעיר"

במסגרת תפקידו כיו"ר ועד שיכוני המזרח, הוביל לוי פרויקטים רבים, ביניהם: פרויקט שיקום שכונות, פתיחת מרכז מסחרי בשכונה, הקמת אנדרטה לזכר חללי צה"ל בני השכונה, הקמת מתנ"ס, פיתוח והנגשת התחבורה הציבורית בשכונה ועוד.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר במועצת העיר: "שלמה לוי ז"ל היה איש עתיר זכויות בעיר ואני שמח שנפלה בחלקי ההזדמנות להוקיר את זכרו של אדם שתרם רבות לתושבי שיכון המזרח ובכלל לתושבי העיר".

עו"ד עמוס ג'רופי המקורב למשפחה, מספר על איש חכם מאוד שהייתה לו קליטה מדהימה "טובי המומחים היו מתייעצים איתו בתחום התכנון והבנייה, למרות שלא הייתה לו כל השכלה בתחום". אביו של ג'רופי, יעקב שלמה ג'רופי ז"ל, היה איש ציבור מוכר ויו"ר ועד שכונת שיכון המזרח. שלמה לוי היה למעשה יד ימינו וממשיך דרכו בוועד "הייתה לו ראייה מרחבית ויחד עם זאת מעמיקה. דלתו הייתה כל הזמן פתוחה והוא נתן לאדם מולו את התחושה שהוא הכי חשוב. הוא היה מסתכל על המפה ורואה את הפתרון. זו אבדה גדולה וההנצחה הזו ראויה בהחלט".

צילום: פוטו גדי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות