ראשון לציון

על מה התלוננו יותר תושבי ראשון לציון למשטרה ועל מה פחות? מסכמים 2018 בפלילים

אל מול נתונים אלו, בתחום אחר שאף הוא קשור לעבירות איכות חיים, נרשמה דווקא עלייה. בחמש השנים האחרונות חלה עלייה מתמדת בכמות עבירות החנייה, כאשר מדובר בעיקר במקרים של רכב חונה במקום אסור, חסימת מעבר והסגת גבול. למעשה בין השנה 2013 לבין 2017, הוכפלה הכמות מ־16,692 אירועים ב־2013 ל־33,056 אירועים ב־2017. בנוסף נרשמו למעלה מ־1600 מקרים של הפרעה לתנועה ו־777 עבירות תעבורה-חנייה.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "כמעט אין עיר בישראל שלצד פעילות המשטרה, יש גם פעילות עירונית ענפה של יחידות סיור, שיטור, איכות סביבה ולאחרונה גם שיטור עירוני, שמהווים מכפיל כוח במתן מענה לתושב המדווח על עבירה".

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק החברה לביטחון, מקסים בביצקי, הוסיף: "הנתונים האלו משקפים עבודה קשה, ביום ובלילה, בשבתות ובחגים, בשרב ובסופות, של עשרות עובדים ומנהלים מסורים. חשוב לציין שראשון לציון היא העיר המרושתת ביותר במצלמות, והדבר הוכיח עצמו בטיפול באלפי אירועים ברחבי העיר".

 

צילום: חורחה נובומינסקי, EE911

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות