מתנדבים מכל הלב: השנה יחלו כ-2,500 תלמידים בפעילות התנדבות

אשתקד, התחילה העירייה בתהליך להטמעת מודל ההתנדבות השש-שנתי, רצף של מעורבות ועשיה למען הקהילה החל מכיתה ז' ועד לסיום לימודי התלמיד בתיכון. זאת מתוך האמונה כי לבני הנוער תפקיד חשוב ומשמעותי בעשייה חברתית ובהובלת שינויים בחברה, מהווה קו מנחה בעבודת תחום התנדבות הנוער. על אף חובת הביצוע של תוכנית המעורבות החברתית, אטרקטיביות התוכניות הקיימות מאפשרות לבני הנוער לבחור תחום עניין אותו ברצונם לפתח, ודרכו לצמוח ולהתפתח תוך שהם תורמים לקהילה אך גם נהנים ומקבלים כלים לחיים.
במקביל, הושקה אפליקציית "טריביו" לניהול התנדבות, באמצעותה בני הנוער מתעדכנים במקומות ההתנדבות ומשתבצים בקלות במקום המתאים להם ביותר. נזכיר כי, בכפר סבא פועלים 24,000 מתנדבים, כש-80% מבני הנוער בעיר מתנדבים במרחב העירוני. כמו כן, בעיר פועלים למעלה מ-100 ארגונים ועמותות המהווים את מוקדי ההתנדבות.
מרינה שיפרין, מנהלת תחום התנדבות נוער וקהילה, מסרה: "לנוער תפקיד חשוב ומשמעותי בעשייה חברתית ובהובלת שינויים בחברה, ורוח ההתנדבות של הנוער גורמות לי לגאווה בהובלת התחום בעיר, בני הנוער בעיר מהווים דוגמה ומופת לעשייה חברתית ראויה ומשמעותית".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות